Apr 25 2007

نوحه‌های احمدی نژاد

نوشته:     :::       5 پیام

این قطعه فیلم 1 دقیقه و 3 ثانیه‌ای از مصاحبه احمدی نژاد رو به فرمت فیلم‌های تلفن همراه تبدیل کردم، اگر خواستید اینو استفاده کنید. حرف‌های جالبی می‌زنه (حقه باز که میگن همین هست). این فیلم برای تبلیغات منفی راه انداختن برای رژیم چیز خوبی است. این آقایون جنگ زرگری راه انداختند و دوباره دارند ملت رو برای انتخابات آینده آماده می‌کنند. یکی از جناح‌های رژیم می‌ریزه توی خیابون ملت رو می‌گیره (150 هزار نفر رو توی همین چند روز گرفتند)، در عوض یک جناح دیگه از خودشونی‌ها میان و این حرف‌ها رو می‌زنن. همه این خیمه شب بازی‌ها هم برای این هست که در انتخابات بعدی یکی رو بکنن شمر و یکی رو بکنن اما حسین مظلوم و روضه خونی به سبک شناخته شده آخوند راه بیندازند و ملت رو با این روش دوباره مثل گله گوسفند بکشن پای صندوق های رای. اینها همگی دست در دست هم دارند و منافع هر دو گروه در این شعبده بازی تامین می‌شود. این شعبده بازی رای و انتخابات هم فقط برای اینه که به غرب بقبولانند که اینها در ایران طرفدار دارند وگرنه برای ملت و رای‌اش پشیزی هم ارزش قائل نیستند.

نوشته: در ساعت: 11:11 pm در بخش: سیاسی

5 پیام  |           

5 پیام به “نوحه‌های احمدی نژاد”

  1. mar mar says:

    کاملا باشماموافقم.دردوران خاتمی که ماکتک خورديم ودستگيرشديم همه ساکت بودندحالاهمه مخالف خشونت وبرخورد بامردم شدند.دوباره می خواهند باندی ازخودشان راعلم ومردم ایران ودنياراسرکار بگذارند.

  2. arash says:

    emaili baraye shoma ferestadam ,,lotfan har che zud tar bekhanid.

  3. the11ave says:

    مشکل این جاست که مردم هم خر می شوند.
    راستی دیدی هی احمدی نژاد رو مسخره کردی خدا بهت رودست زد؟ بیا بلاگ منو ببین چجوری متخصصین متعهد هسته ای ۱۶ ساله جدیدترین روش برای دفع پسآب های هسته ای رو بدون نیاز به خارجی ها اختراع کردند؟

  4. خالد says:

    من معتقدم کسی که به پیامبر اسلام و ائمه توهین می کنه، مادرش اونو از نطفه حرام حامله شده. می گم بد نیست یه سؤالی از والده مکرمه بکنی ببینی آیا واقعا شیطون رفته تو جلدش یا نه؟! یه وقت دیدی باباهه حال نمی داده، مامانه میزده بالا، دست به دامن پسر همسایه می شده، خلاصه ته و توشو در بیار ببین کی منی پلیدشو ریخته تو کس ننه تو که این حرومزاده از کسش افتاده به دامن گیتی! سگ زاده مادر به خطا،

  5. خسین آقا says:

    من تعجب میکنم از این آقای خالد انتقاد از حکومت و نظر در مورد انتخابات چه ربطی به توهین به پیامبر اسلام داره این حسن آقا مطلبی نوشته درست یا نادرست آنوقت شما به مادر ایشان توهین میکنی آیا شما مسلمان هستی اگر اسلام این است که هر چه گفتی نثار خودت و اسلامت ولی من مطمئن اسلام این نیست شما مسلمان نیستی شما خایه مال هستی شما سگی هستی گه برای یک استخوان واق واق میکنی از رژیم پول میگیری در سایت خسن آقا فحش بنویسی خاک بر سر تو و خاک بر سر آن حکومتی که به امثال شما حقوق میدهد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی